Haber: Erhan TEKTEN İstanbulDHA
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Yeşilyurt Polat Otel'de Alevi-Bektaşi Federasyonları ve Dernekleri'nin verdiği iftara katılıyor. Otele gelirken, deniz yolunu kullanan Gül, niye deniz yolunu kullandığını Twetter hesabından duyurdu. Gül twetlerinde şöyle dedi; "İstanbul'da devam eden çalışmalar yüzünden trafikte ciddi bir yoğunluk söz konusu. Bu elzem çalışmalar süresince alternatif yolları ve deniz ulaşımını daha fazla kullanmamız gerek. Ben, mümkün olduğunca deniz yolu ile ulaşımı tercih ediyorum. Şu anda da Yeşilyurt'ta katılacağım iftar yemeğine deniz yolu ile geçiyorum." Cumhurbaşkanı Gül ayrıca Tweter hesabına kaptan köşkünde çektirdiği bir fotoğrafı paylaştı
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Gül, Deniz Ulaşımını Tercih Ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.