Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Tarabya'daki Huber Köşkü'nde eski ve yeni Diyanet İşleri Başkanları'nın da olduğu diyanet mensuplarına iftar yemeği verdi. Cumhurbaşkalığı yetkililerinden yapılan açıklamaya göre; Cumhurbaşkanı Gül'ün iftar yemeğine Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez ve İstanbul İl Mütfüsü Rahmi Yaran'ın yanısıra bazı eski diyanet işleri başkanları, bazı illerin müftüleri ile bazı ilahiyatçı profesörler de katıldı.
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Gül, Diyanet Mensuplarına İftar Yemeği Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.