Zabıta ekiplerinin ilçe merkezi ve kırsal mahallelerde vatandaşlara evde kal anonsu yapmaları MANİSA - Demirci'de zabıta ekipleri tarafından vatandaşlara koronavirüsten korunmaları amacıyla "evde kal"anonsu yapıldı.
Son Dakika › Güncel › Demirci'de zabıta 'evde kal' anonsu yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.