Demirci'de zabıta "evde kal" anonsu yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Demirci'de zabıta "evde kal" anonsu yaptı

30.03.2020 19:41  Güncelleme: 19:42

Zabıta ekiplerinin ilçe merkezi ve kırsal mahallelerde vatandaşlara evde kal anonsu yapmaları MANİSA - Demirci'de zabıta ekipleri tarafından vatandaşlara koronavirüsten korunmaları amacıyla "evde kal"anonsu yapıldı.

Zabıta ekiplerinin ilçe merkezi ve kırsal mahallelerde vatandaşlara evde kal anonsu yapmaları MANİSA - Demirci'de zabıta ekipleri tarafından vatandaşlara koronavirüsten korunmaları amacıyla "evde kal"anonsu yapıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Demirci'de zabıta 'evde kal' anonsu yaptı - Son Dakika


Advertisement