DENİZLİ'nin Sümer Mahallesi'nde terk edilen iki bina gece yarısı çıkan yangında kül oldu.
Gece saat 00.30 sıralarında biri 2239 Sokak'ta diğeri 2241 Sokak'ta bulunan ve kimsenin yaşamadığı binalardan alevler yükseldiğini görenler itfaiyeye haber verdi. Gelen ekipler iki binadaki yangına da müdahale etti. Kısa sürede yangın söndürülürken, kül olan binalarda kimse bulunmadığı için ölen ve yaralanan kimse olmadı.
Kundaklama ihtimali üzerinde durulan yangınlarla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor. - Denizli
Son Dakika › Güncel › Denizli'de Terk Edilen 2 Bina Gece Çıkan Yangında Kül Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.