Diyarbakır'da bir araç içerisinde bulunan el bombasının ardından Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak açıklamada bulundu.
Vali Toprak İHA muhabirine yaptığı açıklamada, "Yapılan ihbar üzerine Silvan yolu üzerine arama noktası kuruldu. Araç arama noktasını fark edince kaçmaya çalıştı. Ekiplerimiz aracı durdurmayı başardı. Araçta yapılan aramalarda, 1 adet Rus yapımı el bombası bulundu. Araçta bulunan 1984 doğumlu bir kişi yakalanarak gözaltına alındı. Olayla ilgili geniş çapta soruşturma devam ediyor" dedi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Güncel › Diyarbakır Valisinden El Bombası ile İlgili Açıklama - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.