DÜZCE Belediyesi bandosu, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle kentte konserler verdi, çocuklar bayram coşkusunu yaşadı.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamaları kapsamında, Düzce Belediyesi bandosu şehrin çeşitli noktalarında mini konserler verdi. Sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle evlerinde bulunan çocuklar, site bahçelerine indi, balkon ve pencerelere çıktı. Anne ve babalar çocuklarıyla birlikte Türk bayraklarını sallayıp şarkılar söyleyerek bayram coşkusunu yaşadı.
Son Dakika › Güncel › Düzce'de çocuklar bando ile bayram coşkusunu yaşadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.