Düzce'de Minibüse Çarpan Motosikletin Sürücüsü Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce'de Minibüse Çarpan Motosikletin Sürücüsü Öldü

09.10.2014 11:33

Düzce'de minibüse çarpan motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti.

Düzce'de minibüse çarpan motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, TEM otoyolunda Ankara yönüne giden Edip Kıvılcım Angın (30) idaresindeki 34 DZ 2669 plakalı motosiklet, Bataklı Çiftlik mevkisinde Abdullah Çatal'ın (27) kullandığı 19 DK 178 plakalı minibüse arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle savrulan sürücü Angın, olay yerinde hayatını kaybetti.

Angın'ın cesedi, cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından Düzce Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Kaza nedeniyle otoyolun Ankara yönünde ulaşım, bir süre tek şeritten sağlandı. - Düzce

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Düzce'de Minibüse Çarpan Motosikletin Sürücüsü Öldü - Son Dakika


Advertisement