Edirne'de Jandarma'nın 186. Yılı Kutlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Edirne'de Jandarma'nın 186. Yılı Kutlandı

14.06.2025 10:41

Edirne'de Jandarma Teşkilatı'nın kuruluş yıl dönümü için tören düzenlendi.

Edirne'de Jandarma Teşkilatının 186. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla tören düzenlendi.

Atatürk Anıtı'nda düzenlenen törende İl Jandarma Komutanı Albay Mehmet Kasım Ermiş, anıta çelenk sundu.

Ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

Törene jandarma personeli katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Edirne'de Jandarma'nın 186. Yılı Kutlandı - Son Dakika


Advertisement