EGM'den İstiklal Marşı'nın 100. Yılı paylaşımı
ANKARA - Emniyet Genel Müdürlüğü(EGM), İstiklal Marşı'nın kabulünün 100. yılına özel bir klip paylaştı.
Emniyet Genel Müdürlüğü sosyal medya hesabından paylaştığı videoda şu ifadelere yer verdi:
"Tam bir asır... 'Allah bu millete bir daha İstiklal Marşı yazdırmasın.' Bağımsızlığımızın simgesi 100 yaşında...
Son Dakika › Güncel › EGM'den İstiklal Marşı'nın 100. Yılı paylaşımı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.