Elazığ'da işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın söndürüldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elazığ'da işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın söndürüldü

Elazığ\'da işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın söndürüldü
10.01.2021 18:29  Güncelleme: 18:33

Elazığ'da inşaat işçilerinin kaldığı konteynerlerde yangın çıktı.

Elazığ'da inşaat işçilerinin kaldığı konteynerlerde yangın çıktı.

Alınan bilgiye göre, Abdullah Paşa Mahallesi'nde bir şantiyede, inşaat işçilerinin kaldığı konteynerde çıkan yangın, alevlerin büyümesiyle kısa sürede 7 konteynere daha sıçradı.

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürüldü.

Elektrikli sobadan kaynaklandığı düşünülen, can kaybı ve yaralanmanın yaşanmadığı yangın, konteynerlerde hasara yol açtı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Elazığ'da işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın söndürüldü - Son Dakika


Advertisement