Elazığlı Muhtarlar Şehir Hastanesini Gezdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elazığlı Muhtarlar Şehir Hastanesini Gezdi

20.06.2018 17:05

Elazığlı muhtarlar 23 Temmuz'da açılması planlanan bin 38 yataklı Elazığ Şehir Hastanesini gezdi.

Elazığlı muhtarlar 23 Temmuz'da açılması planlanan bin 38 yataklı Elazığ Şehir Hastanesini gezdi.

İl Sağlık Müdürlüğü tarafından düzenlenen programda muhtarlara, hastane hakkında bilgi verildi.

İl Sağlık Müdürü Cahit Polat yaptığı konuşmada, yoğun tempoda kendilerini kırmayıp hastaneye gelen muhtarlara teşekkür etti.

Yeni yapılan hastanenin Elazığ'ın büyümesine katkı sunacağını belirten Polat, "İlimize her yönden büyük bir değer katacak şehir hastanemizi sizlere tanıtmak ve alanları gezdirmek istedik. Heyecanlıyız ve sevinçliyiz, ilimiz için güzel bir yatırım. Sevincimizi sizinle paylaşmak istedik." diye konuştu.

AK Parti Milletvekili Metin Bulut ve AK Parti İl Başkanı Ramazan Gürgöze'de hastaneyi gezdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Elazığlı Muhtarlar Şehir Hastanesini Gezdi - Son Dakika


Advertisement