Elazığspor'dan Galatasayaray'a Teşekkür - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elazığspor'dan Galatasayaray'a Teşekkür

01.12.2016 17:30

TFF 1. Lig ekiplerinden Elazığspor, Ziraat Türkiye Kupası E Grubu'nda konuk olduğu Galatasaray'a, misafirperverliğinden dolayı teşekkür etti.

TFF 1. Lig ekiplerinden Elazığspor, Ziraat Türkiye Kupası E Grubu'nda konuk olduğu Galatasaray'a, misafirperverliğinden dolayı teşekkür etti.

Kulüpten yapılan açıklamada, Ziraat Türkiye Kupası E Grubu'nda Galatasaray'a karşı Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena Stadyumu'nda dün akşam oynadıkları müsabaka öncesinde, rakiplerinin onurlarına verdiği yemek daveti için teşekkür edildi.

Açıklamada, "Yöneticilerimizi misafir eden, yine maç sırası ve sonrasında da Kulüp Başkanımız Sedat Karataş ve yöneticilerimizi, teknik ve idari heyetimiz ile sporcularımızı son derece misafirperver bir biçimde ağırlayan Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Dursun Özbek başta olmak üzere Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu'na teşekkür ederiz." ifadeleri kullanıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Elazığspor'dan Galatasayaray'a Teşekkür - Son Dakika


Advertisement