Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesinde korona virüs tedbirleri kapsamında pozitif vakaların artması nedeniyle 23 bina karantinaya alındı.
Afyonkarahisar'ın Emirdağ Kaymakamlığı sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulumuz, kentte 23 binada Covid-19 tanısı konulması nedeniyle adreslerde 14 gün karantina tedbiri ile evlerde izolasyon kurallarının uygulanmasına oy birliğiyle karar vermiştir." ifadelerine yer verildi.
Açıklamada, karantinaya alınan binaların adresleri de paylaşıldı. - AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Güncel › Emirdağ'da 23 bina karantinaya alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.