Engelliler İçin Yaz Pikniği Düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Engelliler İçin Yaz Pikniği Düzenlendi

Engelliler İçin Yaz Pikniği Düzenlendi
08.06.2012 00:21  Güncelleme: 00:19

Yaz mevsimi ile birlikte piknikler de birer birer yapılmaya başlandı.

Beylikdüzü'nde devam eden ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen 'Engelleri Aştık Şenlik Yaptık' programlarının 4'üncü gününde İlkevin Rehabilitasyon Merkezi'nde düzenlenen piknik vardı.

Engelliler ve aileleri için düzenlenen pikniğe Beylikdüzü Belediye Başkan Yardımcısı Efrahim Yeşil katıldı. Aileleri ile birlikte pikniğe katılan engelli çocuklar, eğlenceli anlar yaşadılar. Çalan müziklere hep birlikte eşlik eden engelli çocuklar kendileri için düzenlenen bu günde eğlencenin tadına vardılar.

Pikniğe katılan Başkan Yardımcısı Yeşil de engeli aileleri ile bir araya geldi. Yeşil, çocuklarla da bol bol ilgilenerek onlara destek verdi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Engelliler İçin Yaz Pikniği Düzenlendi - Son Dakika


Advertisement