Gazeteci Ali Bayramoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Başkanlık sistemine geçmek isteme sebebini, devlet ve siyaset arasındaki ayrımı ortadan kaldırma amacına bağladı.
Son Dakika › Güncel › Erdoğan, Başkanlık Sistemine Geçmek İstiyor Çünkü... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.