Erdoğan, Başkanlık Sistemine Geçmek İstiyor Çünkü... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erdoğan, Başkanlık Sistemine Geçmek İstiyor Çünkü...

31.01.2015 09:31

Gazeteci Ali Bayramoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Başkanlık sistemine geçmek isteme sebebini, devlet ve siyaset arasındaki ayrımı ortadan kaldırma amacına bağladı.

Gazeteci Ali Bayramoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Başkanlık sistemine geçmek isteme sebebini, devlet ve siyaset arasındaki ayrımı ortadan kaldırma amacına bağladı.

Son Dakika Güncel Erdoğan, Başkanlık Sistemine Geçmek İstiyor Çünkü... - Son Dakika


Advertisement