Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi

Eskişehir\'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi
24.08.2014 14:42

Eskişehir'de bir fabrikada, 20 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Eskişehir'de bir fabrikada, 20 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, İnönü ilçesinde faaliyet gösteren bir otomotiv fabrikasında çalışanlar ve yakınları yedikleri yiyeceğin ardından rahatsızlandı. Mide bulantısı şikayetiyle 20 kişi, 112 Acil Sağlık ekiplerince Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Serum bağlanan ve müşahede altına alınan 18 kişinin tedavisinin tamamlanmasının ardından taburcu edildiği, 2 kişinin ise tedavisine devam edildiği bildirildi. - Eskişehir

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi - Son Dakika


Advertisement