Geçtiğimiz 2016 yılının Ağustos ayında başlatılan 'Geleceğe Hayat Ver Projesi'nin amacının; çocuklara daha yeşil bir çevre bırakmak olduğunu söyleyen Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, temiz bir çevre, yaşanabilir bir Türkiye ve yeşil bir Menteşe'nin, yeni nesillere bırakılacak en değerli miras olacağının altını çizdi.
Başkan Gümüş, "Küresel ısınmadan, iklim değişikliklerine kadar her türlü çevre sorununun çözümüne katkı sağlamak ve geleceğimiz olan çocuklarımıza temiz, yeşil bir çevre bırakarak onlaragenç yaşta doğa bilincini aşılamak başlıca görevimizdir. Bu nedenle 'Geleceğe Hayat Ver' Projesi'ni hayata geçirdik. Projeye başvuran her yaştan çocuklarımızın isimleri artık bu ağaçlarda yaşayacak. Bugün Menteşe Konutlar bölgemizde 700 çocuğumuzun adını taşıyan 700 akçaağaç, topakasya, fıstıkçamı, erguvan ve ıhlamur ağacının dikimini gerçekleştirdik. Çocuklarımızın artık isimleriyle birlikte büyüyen ve onu temsil eden bir ağacı var" dedi.
Son Dakika › Güncel › Fidan Diktiler,Geleceğe Hayat Verdiler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.