İsrail güçlerinin Mescid-i Aksa'nın kapılarını kapatmasının ardından Filistinliler El-Asbat kapısında ikindi namazı kıldı.
İsrail güçleri bugün Aksa'da cuma namazı kılan Filistinlilere saldırarak Mescid-i Aksa'yı kapattı. Mescid-i Aksa'nın İsrail tarafından ibadete kapatılmasına tepki gösteren yüzlerce Filistinli Mescid-i Aksa'nın etrafında ikindi namazı da kıldı. Öte yandan, Mescid-i Aksa Vakfı Müdürü Ömer el-Kisvani ikindi namazı sonrası, İsrail güçleri tarafından kapatılan Mescid-i Aksa açılana kadar, El-Asbat kapısının önünde oturma eylemine başladığını duyurdu. - KUDÜS
Son Dakika › Güncel › Filistinliler İkindide Mescid-i Aksa'ya Alınmadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.