Fransa'da Geçen Yıl 121 Kadın Eşleri Tarafından Öldürüldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fransa'da Geçen Yıl 121 Kadın Eşleri Tarafından Öldürüldü

07.05.2014 14:09

İçişleri Bakanlığı, 25 erkeğin de aile içi şiddetin kurbanı olduğunu bildirdi.

Fransa İçişleri Bakanlığı, geçen yıl 121 kadın ve 25 erkeğin, eşleri tarafından öldürüldüğünü açıkladı.

Bakanlık açıklamasına göre, 2013 yılında ölümle sonuçlanan eş kavgalarının yaklaşık yarısında, çiftlerden birisinin daha önce fiziksel şiddete maruz kaldığı saptandı.

Açıklamada, cinayeti işleyenlerin önemli bir kısmının alkol, uyuşturucu bağımlısı olduğu veya psikolojik rahatsızlığı bulunduğu belirtildi.

Geçen yıl, aile içi şiddet kapsamında yine 13 çocuğun anne ya da babaları tarafından öldürüldüğü bildirildi.

Bakanlık açıklamasında, "aile içi şiddetin sona ermesi için ülke genelinde bilinçlendirme kampanyalarının kararlılıkla sürdürüleceği" vurgulandı. - Ankara

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Fransa'da Geçen Yıl 121 Kadın Eşleri Tarafından Öldürüldü - Son Dakika


Advertisement