
Süleyman Seba'nın Galatasaray camiası için de önemli bir kişi olduğunu söyleyen Doğan "Başkanımız ve yönetim kurulumuz adına geldim.Yüzümüz gülerek ayrılıyoruz.Tayfur Hoca'da durumunun çok iyi olduğunu söyledi,çok sevindik.Süleyman abinin bizim için başka bir önemi de var.Kendisi eğitiminin bir bölümünü Galatasaray Lisesi'nde tamamlamış olduğu için biz onu da camiamızın bir parçası olarak görüyoruz.Zaten onun gibi eski abilerimiz fazlaca kalmadı.Onun için en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını diliyoruz" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Galatasaray Yöneticisi Sedat Doğan, Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba'yı Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.