Gaziantep Sağlık Üssü Haline Gelecek - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep Sağlık Üssü Haline Gelecek

Gaziantep Sağlık Üssü Haline Gelecek
30.03.2012 14:41

İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Metin Karakök, Başkan Güzelbey'i makamında ziyaret etti.

İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Gaziantep'te yürütülen çalışmalar hakkında çeşitli bilgiler veren Karakök, Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Tıp Merkezleri ve sağlık ocakları ile halk sağlığına yönelik çalışmaları için Güzelbey'e teşekkür etti.

Vatandaşa sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin yükseltilmesi için birçok yeni proje hazırladıklarını belirten Metin Karakök, "Halk Sağlığı Merkezinin yenilenmesi, Ebeveyn Okulu Projesi, Destek Tedavi Merkezi bunlardan sadece bir kaçı. Gaziantep'i bölgenin sağlık üssü haline getirmeyi hedefliyoruz" dedi.

Başkan Güzelbey'in Sağlık konusunda yürütülen çalışmalara destekleri ve uzmanların paylaşımlarda bulundukları etkinliklere katkıları da bulunduğunu hatırlatan İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Metin Karakök, Sağlık Bakanlığı Kanserle Savaş Dairesi Başkanlığı, Gaziantep Üniversitesi ve Servikal Patolojiler ve Kolposkopi Derneği (TRSCCP) işbirliği ile 25 Şubat 2012 tarihinde Gaziantep'te gerçekleştirilen 'Başlangıç Aşaması Kolposkopi Kursu' na katılan Başkan Güzelbey'e teşekkür belgesini sundu.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Gaziantep Sağlık Üssü Haline Gelecek - Son Dakika


Advertisement