
Gaziantep'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal eden 243 kişiye para cezası verildi.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, kent genelinde Kovid-19 tedbirlerine yönelik denetimler sürüyor.
Bu kapsamda dün gerçekleştirilen denetimlerde, sokağa çıkma yasağını ihlal eden 222, sosyal mesafe ve maske kuralına uymayan 21 kişiye para cezası kesildi.
Denetlenen 416 iş yerinde ise olumsuzluğa rastlanmadı.
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 243 kişiye para cezası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.