
Gaziantep'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal eden 369 kişiye para cezası kesildi.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, kent genelinde Kovid-19 tedbirlerine yönelik denetimler sürüyor.
Bu kapsamda dün gerçekleştirilen denetimlerde, sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal eden 224 kişi ile sosyal mesafe ve maske kurallarına uymayan 145 kişiye para cezası uygulandı.
Denetlenen 257 iş yerinde herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadı.
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 369 kişiye para cezası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.