
Gaziantep'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal eden 526 kişiye para cezası kesildi.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, kent genelinde Kovid-19 tedbirlerine yönelik denetimler sürüyor.
Bu kapsamda dün gerçekleştirilen denetimlerde, sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal eden 358, sosyal mesafe ve maske kurallarına uymayan 168 kişiye para cezası uygulandı.
Denetlenen 1696 iş yerinde herhangi olumsuzluğa rastlanmadı.
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 526 kişiye para cezası uygulandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.