Gaziantep Valiliği'nce vatandaşlara "toplu taşıma araçlarını kullanın" uyarısı yapıldı.
Valilikten yapılan açıklamada, Gaziantep'te 2-3 gün içinde kar yağışının devam edeceği tahmin edildiğinden, vatandaşların zorunlu olmadıkça özel araçlarıyla trafiğe çıkmamaları, toplu taşıma araçlarından faydalanmaları istendi.
Trafiğe çıkan araçlarınsa kış lastiği, zincir ve çekme halatı gibi avadanlıkları (alet takımı) araçlarında bulundurmaları konusunda tüm vatandaşların duyarlı olması gerektiği kaydedildi.
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te Toplu Taşıma Aracı Kullanma Uyarısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.