Gaziantep'te Toplu Taşıma Aracı Kullanma Uyarısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep'te Toplu Taşıma Aracı Kullanma Uyarısı

21.12.2016 14:12

Gaziantep Valiliği'nce vatandaşlara "toplu taşıma araçlarını kullanın" uyarısı yapıldı.

Gaziantep Valiliği'nce vatandaşlara "toplu taşıma araçlarını kullanın" uyarısı yapıldı.

Valilikten yapılan açıklamada, Gaziantep'te 2-3 gün içinde kar yağışının devam edeceği tahmin edildiğinden, vatandaşların zorunlu olmadıkça özel araçlarıyla trafiğe çıkmamaları, toplu taşıma araçlarından faydalanmaları istendi.

Trafiğe çıkan araçlarınsa kış lastiği, zincir ve çekme halatı gibi avadanlıkları (alet takımı) araçlarında bulundurmaları konusunda tüm vatandaşların duyarlı olması gerektiği kaydedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Gaziantep'te Toplu Taşıma Aracı Kullanma Uyarısı - Son Dakika


Advertisement