Tokat'ta Gaziosmanpaşa Üniversitesi'nde düzenlenen kutlamada, Vali Şerif Yılmaz ve protokol üyeleri, yakılan nevruz ateşinin üzerinden atladı.
Tokat Valiliği ve Gaziosmanpaşa Üniversitesi'nin düzenlediği nevruz kutlamaları, kampüs içerisinde yapıldı. İlk olarak üniversitenin konferans salonunda Nevruz Bayramı'nın tarihçesi anlatıldı. Vali Şerif Yılmaz, burada yaptğı konuşmada, "Barışın yeniden canlanması, baharla yeniden hayat bulması adına inşallah bir başlangıç olur" dedi. Daha sonra dışarıda nevruz ateşi yakıldı. Vali Şerif Yılmaz, Rektör Prof. Dr. Mustafa Şahin, İl Emniyet Müdürü Osman Balcı, protokol üyeleri ve öğrenciler, yakılan nevruz ateşinin üzerinden atladı. Öğrenciler, daha sonra müzik eşliğinde halay çekerek nevruzu kutladı. - Tokat
Son Dakika › Güncel › Gaziosmanpaşa Üniversitesi'nde Nevruz Kutlaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.