Genç Kız, Ağlayarak Kayalıklardan Atladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Genç Kız, Ağlayarak Kayalıklardan Atladı

Genç Kız, Ağlayarak Kayalıklardan Atladı
09.10.2012 17:47

Denizli'de açık lise 1'inci sınıf öğrencisi 14 yaşındaki E.T., Kervansaray Mahallesi'ndeki Kent Ormanı'nda bulunan seyir terasındaki kayalıklardan ağlayarak atladı.

Denizli'de açık lise 1'inci sınıf öğrencisi 14 yaşındaki E.T., Kervansaray Mahallesi'ndeki Kent Ormanı'nda bulunan seyir terasındaki kayalıklardan ağlayarak atladı. Ağır yaralanan genç kız ambulansla hastaneye kaldırılırken, atladığı yerde boş bira kutusu bulundu.

Olay bugün saat 13.00 sıralarında Kervansaray Mahallesi Kent Ormanı'nda meydana geldi. E.T., yaklaşık 20 metre yüksekliğinde seyir terasındaki kayalıklardan ağlayarak kendini boşluğa bıraktı. Çalıların arasına düşen genç kızın atladığını görenler hemen polisi aradı. Olay yerine kısa sürede ulaşan polis ekipleri, genç kızı ağır yaralı halde buldu. Ormanlık alandan çıkarılan E.T., ambulansla Pamukkale Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı. E.T.'nin sağlık durumunun ciddi olduğu belirtildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatan polis, E.T.'nin ayrı yaşayan annesi N.T. ve babası İ.T.'ye ulaşarak durumu bildirdi. Genç kızın neden intihar girişiminde bulunduğu henüz belirlenemedi. - Denizli

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Genç Kız, Ağlayarak Kayalıklardan Atladı - Son Dakika


Advertisement