Gençlik Merkezi Gençleri Ortaokul Öğrencileriyle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gençlik Merkezi Gençleri Ortaokul Öğrencileriyle Bir Araya Geldi

Gençlik Merkezi Gençleri Ortaokul Öğrencileriyle Bir Araya Geldi
10.11.2017 13:48

Adıyaman’ın Kahta Gençlik Merkezi, ‘Merkezim her yerde’ projesi kapsamında Celal Bayar Ortaokulunda öğrencilerle buluştu.

Adıyaman'ın Kahta Gençlik Merkezi, 'Merkezim her yerde' projesi kapsamında Celal Bayar Ortaokulunda öğrencilerle buluştu.

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından başlatılan ve Kahta Gençlik Merkezi tarafından uygulanan 'Merkezim her yerde' projesi çalışmaları kapsamında gençlik merkezlerine uzak olan köy veya mahallelerdeki gençlerin gençlik merkezlerini tanıması ve gençlik merkezi etkinliklerinden yararlanması amaçlanıyor. Kahta Gençlik Merkezinde yapılan atölye ve kulüp faaliyetleri, merkezin gönüllü gençleri tarafından Celal Bayar Ortaokulunda eğitim gören öğrencileri bilgilendirerek gençlik merkezlerinin tanıtımını yaptı.

Tanıtımların ardından gruplara ayrılan öğrenciler, gönüllü gençlerle beraber zeka oyunları, ebru sanatı, bağlama, badminton ve yüz boyama gibi etkinlikler gerçekleştirdi. - ADIYAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Gençlik Merkezi Gençleri Ortaokul Öğrencileriyle Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement