Girişimci kadınlardan Başkan Çerçioğlu'na ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Girişimci kadınlardan Başkan Çerçioğlu'na ziyaret

Girişimci kadınlardan Başkan Çerçioğlu\'na ziyaret
09.01.2020 17:40  Güncelleme: 17:46

Aydın Girişimci Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu, Yönetim Kurulu Başkanı Selda Atay önderliğinde Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nu ziyaret etti.

Aydın Girişimci Kadınlar Derneği Yönetim Kurulu, Yönetim Kurulu Başkanı Selda Atay önderliğinde Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nu ziyaret etti.

Ziyarette Büyükşehir Belediyesi ile ortak yürütülebilecek projeler ele alınırken, yönetim kurulu üyeleri yürüttüğü başarılı çalışmalardan dolayı Başkan Çerçioğlu'nu tebrik etti.

Başkan Çerçioğlu ise, dernek yöneticilerine nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederek, çalışmalarında başarılar diledi. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Girişimci kadınlardan Başkan Çerçioğlu'na ziyaret - Son Dakika


Advertisement