Zonguldak'ın Gökçebey ilçesi Belediye Başkanı Vedat Öztürk, görevinden ve AK Parti'den istifa etti.
Öztürk, belediye binası önünde düzenlediği basın toplantısında, halka hizmet sevdalısı olarak göreve başladığını belirterek, "Bugünden itibaren AK Parti Belediye Başkanlığımdan ve parti üyeliğimden istifa ediyorum." dedi.
Vedat Öztürk, konuşmasında desteklerinden dolayı mesai arkadaşlarına ve Gökçebey halkına teşekkür etti.
Son Dakika › Güncel › Gökçebey Belediye Başkanı Öztürk Görevinden ve Partisinden İstifa Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.