Gölbaşında huzur ve güven toplantısı yapıldı.
İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Ali Koçyiğit ve birim amirleri, polis sorumluluk sahasında bulunan on iki mahalle ve köy muhtarlarıyla bir araya geldi.
Düzenlenen toplantıda ilçe halkının huzuru ve güvenliği için gerekli önlemlerin alınmasında muhtarların önemi vurgulandı ve karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
Muhtarlar, Türkiye genelinde suç türlerinin gelişen teknolojiyle beraber değişim göstermesi sonucu ortaya çıkan "İletişim Yoluyla Dolandırıcılık" konusunda da bilgilendirildi.
Son Dakika › Güncel › Gölbaşı'nda huzur ve güven toplantısı yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.