Hacizli Otobüs Terminalde Bağlandı, Yolcular İsyan Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hacizli Otobüs Terminalde Bağlandı, Yolcular İsyan Etti

Hacizli Otobüs Terminalde Bağlandı, Yolcular İsyan Etti
18.08.2013 16:59  Güncelleme: 17:47

Muğla Otobüs Terminali'nde İstanbul'a gitmesi planlanan içinde 53 yolcu bulunan otobüs, hacizli olduğu gerekçesiyle polis tarafından bağlandı.

Muğla Şehirlerarası Otobüs Terminali'ne Marmaris'ten gelen ve İstanbul'a gitmesi planlanan içinde 53 yolcu bulunan otobüs, hacizli olduğu gerekçesiyle polis tarafından bağlandı. Yolcular isyan ederken, otobüs şoförü ortadan kayboldu.

Marmaris'ten İstanbul'a gitmek üzere dün saat 19.00 sıralarında yola çıkan bir firmaya ait yolcu otobüsü, bir saat sonra Muğla Şehirlerarası Otobüs Terminali'ne ulaştı. Kent girişindeki Plaka Okuma Sistemi'nden geçen otobüsün hacizli olduğu belirlendi. Bunun üzerine trafik polisleri, terminale giriş yapan 20 M 6842 plakalı otobüsü haciz nedeniyle bağladı. Otobüsten indirilen 53 yolcu, firmanın ofisine gidip başka otobüs talebinde bulunurken, kalabalığı fırsat bilen şoför ortadan kayboldu.

Yolculardan İhsan Güvenç, "Böyle bir rezalet yok. Madem otobüs hacizli neye güvenerek bizi bindiriyorsunuz. Tatilimiz burnumuzdan geldi. Yasal haklarımızı arayacağız. Arkadaşımın düğünü vardı. Şimdi nasıl yetişeceğim" diye tepki gösterdi. Yolcuların bekleyişi sürerken, bağlanan otobüs yediemin garajına çekildi. - Muğla

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Hacizli Otobüs Terminalde Bağlandı, Yolcular İsyan Etti - Son Dakika


Advertisement