Hamidiye Alayı'nın Asırlık Neferi Oyunu Kullandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hamidiye Alayı'nın Asırlık Neferi Oyunu Kullandı

30.03.2014 12:07  Güncelleme: 12:12

Eruh ilçesinde sandık başına gitti.

Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki illerde saat 07.00'de başlayan oy verme işlemi sorunsuz bir şekilde sürüyor.

Hamidiye Alayı'nın asırlık neferi de oyunu kullandı

Osmanlı Padişahı 2. Abdülhamit'in Doğu Anadolu'da Ermenistan devletinin kuruluşunu engellemek için kurduğu bir Osmanlı birliği olan Hamidiye Alayı'nda görev yapan ve 130 yaşında olduğunu bildirilen Mehmet Esen, Siirt'in Eruh ilçesinde sandık başına gitti.

"OYUMU TÜRK VE KÜRTLERİN KARDEŞLİĞİ VE BARIŞI İÇİN KULLANIYORUM"

Gedikaşar köyünde yaşayan Esen, ilerlemiş yaşına rağmen ilçeye gelerek, oy kullandı. Esen, "Oyumu Türk ve Kürtlerin kardeşliği ve barışı için kullanıyorum." dedi.

 

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Hamidiye Alayı'nın Asırlık Neferi Oyunu Kullandı - Son Dakika


Advertisement