Hasta ve Yaşlılara Moral Ziyareti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hasta ve Yaşlılara Moral Ziyareti

14.01.2019 16:54

Demirci Belediye Başkanı Selami Selçuk, ilçe devlet hastanesinde tedavi gören hastalara moral ziyaretinde bulundu.

Demirci Belediye Başkanı Selami Selçuk, ilçe devlet hastanesinde tedavi gören hastalara moral ziyaretinde bulundu.

Demirci Devlet Hastanesi Palyatif Bakım Merkezinde tedavi gören Kerim Yılmaz, İsmail Kırba, Mehmet Uyumaz ve Cemil Gülmez'i odalarında ziyaret eden Selçuk, hastaların taleplerini dinledi, bir süre sohbet ederek, çeşitli hediyeler verdi.

Polikliniklerde sıra bekleyen hastalarla da görüşen Selçuk, geçmiş olsun temennisinde bulundu.

Hastalarda Selçuk'un gerçekleştirdiği ziyaretlerden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Hasta ve Yaşlılara Moral Ziyareti - Son Dakika


Advertisement