Türk Kütüphaneciler ve Okul Kütüphaneciler dernekleri üyeleri, yazar Yaşar Kemal'in tedavi gördüğü İstanbul Üniversitesi (İÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi önünde yazarın kitaplarını okudu.
Gruptakiler, "Kütüphanecilerin kadim dostu Yaşar Kemal'e acil şifalar diliyoruz" pankartını yere sererek, üzerinde yazarın kitaplarını sergiledi. Ardından yere oturarak kitapları okumaya başlayan gruptakilere çevreden bazı kişiler de destek verdi.
Gruptan iki kişi de hastane yetkililerinden Kemal'in sağlık durumu hakkında bilgi aldı.
Türk Kütüphaneciler Derneği Genel Başkan Yardımcısı Aydın İleri, gazetecilere yaptığı açıklamada, Yaşar Kemal'in büyük yazar kimliği karşısında saygı duruşunda bulunmak için hastaneye gelip, etkinliği düzenlediklerini söyledi.
Kemal'in kitaplarından bölümler okuduklarını anlatan İleri, "Kendisine saygı duruşunda bulunuyoruz. Acilen sağlığına kavuşmasını diliyoruz. Onun hikayeleri, öyküleriyle ona destek vereceğiz. Ayrıca hastane yöneticileriyle konuşup, sağlık durumu hakkında bilgi aldık. Durumunun günden güne iyiye gittiğini söylediler. Aldığımız bilgiler pozitif yönde" diye konuştu. - İstanbul
Son Dakika › Güncel › Hastane Önünde Yaşar Kemal'in Kitaplarını Okudular - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.