Hatay'ın Dörtyol ilçesinde denizde boğulma tehlikesi geçiren iki kardeş, kurtarıldı.
Alınan bilgiye göre, Özerli Mahallesi Öğme İş Sahili'nde serinlemek amacıyla denize giren Bekir (9) ve Mehmet Ali Bütüner (11) kardeşler bir süre sonra suda çırpınmaya başladı. Durumu farkeden çevredeki vatandaşlar, kardeşleri denizden çıkardı.
Olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri, iki kardeşi ilk müdahalenin ardından Dörtyol Devlet Hastanesine kaldırdı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Son Dakika › Güncel › Hatay'da Boğulma Tehlikesi Geçiren İki Kardeş Kurtarıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.