Terme Caddesi'nde çiçekçilik yapan Serkan Erel, "Pandemi nedeniyle işlerde ciddi bir düşüş olmuştu, tüm esnaf gibi biz de etkilendik. 14 Şubat için nasıl yapacağız diye düşünüyorduk ama İçişleri Bakanlığının bizlere getirdiği muafiyet çok iyi oldu." dedi.
İşlerin iyi olduğunu belirten Erel, "Dünden beri bazen vatandaş gelip alıyor bazen de biz personellerle birlikte çiçekleri adreslerine götürüyoruz. Yoğunluk var, bu fırsatı iyi değerlendirmek için de fiyatlarda indirim yaptık, hem daha uygun hem de daha hızlı şekilde en güzel ürünleri siparişleri ulaştırmaya çalışıyoruz." şeklinde konuştu.
Son Dakika › Güncel › İç Anadolu'da çiçekçiler '14 Şubat Sevgililer Günü'nde yoğun mesai harcıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.