Bursa'da kendisini merdiven boşluğuna asarak intihar etmek isteyen 2 çocuk annesi kadın, ip kesilerek kurtarılıp hastaneye kaldırıldı.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi Söğütlü Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, akşam yemeğinden sonra dışarıya çıkan K.T., kayınbiraderi ile görüştü. İddiaya göre kayınbiraderi K.T.'ye, "Eşin seni aldatıyor. Dikkatli ol" dedi. Bunun üzerine eve giden K.T., eşini evde bulamayınca 2 çocuğunu alarak kayınbiraderine bıraktı. Kayıp başvurusu için karakola giden K.T., polislerle birlikte ikinci kez eve gelince eşi A.T.'yi (32) merdiven boşluğunda asılı halde buldu. İp kesilerek kurtarılan genç kadın, Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. A.T.'nin sağlık durumunun iyi olduğu ve olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü bildirildi. - BURSA
Son Dakika › Güncel › İki Çocuk Annesi Kadın İntihara Kalkıştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.