İran Turizm ve Otelciler Birliği Başkanı: "Kovid-19'un turizm sektörüne zararı 330 milyon dolar" - Son Dakika
Son Dakika Logo

İran Turizm ve Otelciler Birliği Başkanı: "Kovid-19'un turizm sektörüne zararı 330 milyon dolar"

İran Turizm ve Otelciler Birliği Başkanı: "Kovid-19\'un turizm sektörüne zararı 330 milyon dolar"
27.04.2020 12:56

İran Turizm ve Otelciler Birliği Başkanı Cemşid Hamzazade, yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) ülkede turizm sektörünü 330 milyon dolar zarara uğrattığını söyledi.

İran Turizm ve Otelciler Birliği Başkanı Cemşid Hamzazade, yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) ülkede turizm sektörünü 330 milyon dolar zarara uğrattığını söyledi.

İranlı Öğrenciler haber Ajansına (ISNA) göre, Hamzazade Kovid-19'un turizme etkisine dair açıklamalarda bulundu.

Hamzazade, ülkede 20 Şubat ile 20 Nisan arasında turizmin büyük zarar gördüğünü belirterek, "İran'da Kovid-19, 2 ayda turizm sektörünü 330 milyon dolar zarara uğrattı." ifadelerini kullandı.

Turizm sektörünün Kovid-19'dan yüzde yüz zarar gören yegane ticaret kolu olduğunu vurgulayan Hamzazade, söz konusu sektörde 240 bin kişinin çalıştığını, koronavirüsün dolaylı olarak 550 bin kişiyi etkilediğini kaydetti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İran Turizm ve Otelciler Birliği Başkanı: 'Kovid-19'un turizm sektörüne zararı 330 milyon dolar' - Son Dakika


Advertisement