
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, çocukların, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı video konferans yöntemiyle kutladı.
Yerlikaya, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Ay yıldızlı bayrağımız onların ellerinde dalgalanacak. Onlar bizim yarınlarımız. Çocuklarımızın ve dünyanın tüm çocuklarının bayramını kutluyorum." ifadelerini kullandı.
Yerlikaya iletisinde çocuklarla görüşmesine dair bir de video paylaştı.
Son Dakika › Güncel › İstanbul Valisi Yerlikaya, video konferansla çocukların bayramını kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.