İzmir Müzisyenler Derneği Ankara'daki Saldırıyı Protesto Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

İzmir Müzisyenler Derneği Ankara'daki Saldırıyı Protesto Etti

18.10.2015 14:03

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Alsancak Garı'nda toplanan İzmir Müzisyenler Derneği üyelerinin şarkı söylerken detay görüntüleri- İzmir Müzisyenler Derneği üyeleri adına Oktay Çaparoğlu'nun açıklamaları İzmir'de bir grup, Ankara'daki terör saldırısını açlık greviyle protesto etti.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Alsancak Garı'nda toplanan İzmir Müzisyenler Derneği üyelerinin şarkı söylerken detay görüntüleri- İzmir Müzisyenler Derneği üyeleri adına Oktay Çaparoğlu'nun açıklamaları İzmir'de bir grup, Ankara'daki terör saldırısını açlık greviyle protesto etti. Alsancak Garı'nda toplanan İzmir Müzisyenler Derneği üyeleri adına açıklama yapan Oktay Çaparoğlu, 1 günlük açlık grevi başlattıklarını belirterek, saldırı sonrası bir "Duyarlılık göstermek" istediklerini söyledi. Ülkede barış, kardeşlik, eşit ve onurlu bir yaşama özlem duyan herkesin saldırı karşısında hassas olması gerektiğini savunan Çaparoğlu, "Ülkedeki olumsuzlukların, kanın durması noktasında herkes üzerine düşen sorumluluğu almalıdır. Bizler, açlık greviyle 'barış nöbeti' tutma kararı aldık. Bir gün sürecek. Dün akşam 7'de başladık, bu akşam 7'de bitireceğiz" diye konuştu. Ankara'da saldırı sonrası yas tutanlarla, İzmir'den bir dostluk ve dayanışma içerisinde olmayı amaçladıklarını dile getiren Çaparoğlu, ülkede akan kan ve gözyaşı istemediklerini sözlerine ekledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İzmir Müzisyenler Derneği Ankara'daki Saldırıyı Protesto Etti - Son Dakika


Advertisement