İzmir3 Konak Meydanındaki Protestoda Arbede Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İzmir3 Konak Meydanındaki Protestoda Arbede Çıktı

İzmir3 Konak Meydanındaki Protestoda Arbede Çıktı
28.03.2012 14:58

İzmir Konak Meydanı'nda toplanıp 4+4+4 eğitim sistemini protesto etmek isteyen grupla, polis arasında arbede çıktı.

İzmir Konak Meydanı'nda toplanıp 4+4+4 eğitim sistemini protesto etmek isteyen grupla, polis arasında arbede çıktı. Konak Meydanı'nda toplanıp Karşıyaka'dan vapurlarla gelenlerle buluşmak isteyen KESK üyesi yaklaşık 300 kişiye polis izin vermedi. Çıkan arbede de polis TOMA araçlarından grubun üzerine su, biber gazı ve boyalı su sıktı. Şu an için gözaltı olmadığı bildirilirken, arbedenin ardından grupla polisler arasındaki görüşmenin devam ettiği öğrenildi. Dün, gece de, İzmir BüyükşehirBelediyesi önünde toplanıp Ankara'daki protesto eylemine gitmek isteyen gruba, polis tarafından izin verilmemişti.

GÖRÜNTÜLER GEÇİLECEK

Mustafa OĞUZ - Yasin TİNBEK İZMİR,(DHA)

===========================================

(Tür: Yurt)

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel İzmir3 Konak Meydanındaki Protestoda Arbede Çıktı - Son Dakika


Advertisement