Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası

08.05.2018 16:02

Niğde'de, Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası dolayısıyla Ömer Halisdemir Meydanı'da stant açıldı.

Niğde'de, Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası dolayısıyla Ömer Halisdemir Meydanı'da stant açıldı.

Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Denetleme Şube Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı Trafik Şubesi ve Karayolları trafik ekipleri stant açtı.

İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu, standı ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

Stantta vatandaşlara, trafik kurallarını anlatan işaret levhaları ve broşür dağıtıldı.

Niğde Trafik Şube Müdürü Ahmet Akpınar, vatandaşları trafik kurallarına uymaya davet ederek, "Trafik kurallarına uymak medeni bir insan olmanın gereğidir. Trafik kazalarının sadece polisiye tedbirlerle önlenmesi mümkün değildir. Bu nedenle kazaların yol açtığı maddi ve manevi zararlardan korunmak için trafik bilincinin oluşturulması gerekmektedir. Dolayısıyla bizler de Ömer Halisdemir Meydanı'na vatandaşlarımızı bilinçlendirmek amacıyla stant açtık." diye konuştu.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası - Son Dakika


Advertisement