Kastamonu'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında kademeli normalleşme döneminde hafta sonu uygulanan sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle sessizlik hakim oldu.
Kentin işlek noktalarından Nasrullah ve Cumhuriyet meydanları boş kaldı.
Polis ekipleri kent genelinde denetimlerini sürdürüyor. Jandarma tarafından da köylerde denetimler yapılıyor.
Son Dakika › Güncel › KASTAMONU - Sokağa çıkma kısıtlaması nedeniyle sessizlik hakim - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.