Kaymakamlık İnşaatında İskele Çöktü: 3 İşçi Yaralandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kaymakamlık İnşaatında İskele Çöktü: 3 İşçi Yaralandı

Kaymakamlık İnşaatında İskele Çöktü: 3 İşçi Yaralandı
02.06.2015 15:37  Güncelleme: 17:33

Aydın'ın Köşk İlçesi'nde yapımı süren kaymakamlık binası inşasında, üçüncü kata kurulan iskelenin çökmesi sonucu beton zemine düşen üç işçi yaralandı.

Aydın'da inşaatı süren kaymakamlık binasında, üçüncü kata kurulan iskelenin çökmesi sonucu beton zemine düşen üç işçi yaralandı. Ambulansla hastaneye kaldırılan işçiler, tedaviye alındı.

ÜÇ İŞÇİ BETON ZEMİNE ÇAKILDI

Köşk Kaymakamlığı'nın yeni binasının inşaat çalışmalarında, bugün saat 12.30'da, üçüncü kata kurulan iskele işçilerle beraber zemine düştü. Beton parçaları ve iskele demirleriyle birlikte yaklaşık 15 metreden beton zemine düşen taşeron işçiler; Hasan Keni, Halis İlker ve Kenan Ölece yaralandı.

AKUT EKİPLERİ KURTARMA ÇALIŞMASINA KATILDI

İhbar üzerine olay yerinde çok sayıda ambulans, itfaiye, AKUT ve polis ekibi gönderildi. Ekipler, çöken iskelenin altında kalan üç işçiyi de kurtardı.

BİR İŞÇİNİN HAYATİ TEHLİKESİ BULUNUYOR

Ardından yaralı üç işçi ambulansla çevre hastanelere kaldırıldı. Tedaviye alınan yaralılardan Hasan Keni'nin hayati tehlikesinin bulunduğu bildirildi. Polis, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğünü bildirdi.

TEMELİ 36 GÜN ÖNCE ATILDI

Kaymakamlık binasının temeli geçen 27 Nisan'da eski Kültür Bakanı Atilla Koç, Aydın Valisi Erol Ayyıldız, Köşk Kaymakamı Serdar Kaya ve davetlilerin de katıldığı törenle atılmıştı. 4.1 milyon liraya 400 işgününde tamamlanması planlanan bina; bodrum, zemin artı üç kat olarak tasarlandı. Tamamlandığında 5 bin 750 metrekare kapalı alana sahip olacak binada, dokuz kurumun hizmet vereceği belirtildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kaymakamlık İnşaatında İskele Çöktü: 3 İşçi Yaralandı - Son Dakika


Advertisement