Kayseri Doğalgazdan Zehirlenen Kadın Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri Doğalgazdan Zehirlenen Kadın Hastaneye Kaldırıldı

19.05.2017 13:34

Kayseri'de, yeni taşındığı evde doğalgazdan zehirlenen 41 yaşındaki Sertap Sarı hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kayseri'de, yeni taşındığı evde doğalgazdan zehirlenen 41 yaşındaki Sertap Sarı hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.Olay, merkez Melikgazi ilçesi Belsin Tınaztepe Mahallesi'nde yaşandı. Dün eve taşındığı öğrenilen Sertap Sarı doğalgazdan zehirlendi. 112 ekiplerini arayarak yardım isteyen kadın, olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Eğitim ve Araştırma Hastanesi acil servisine kaldırıldı. Tedavi altına alınan Sarı'nın sağlık durumunun iyi olduğunu öğrenildi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kayseri Doğalgazdan Zehirlenen Kadın Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika


Advertisement