Kepez Belediye Başkanı Tütüncü, Çalışanlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kepez Belediye Başkanı Tütüncü, Çalışanlarla Bir Araya Geldi

12.12.2018 13:44

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü çalışanlarıyla bir araya geldi.

Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü çalışanlarıyla bir araya geldi.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Fevzi Çakmak Mahallesi'ndeki şantiye binasında, Park ve Bahçeler Müdürlüğü çalışanlarıyla sabah kahvaltısında buluşan Tütüncü, Kepez'de 10 yılda 3 milyon metrekareden daha fazla yeni yeşil alan ürettiklerini vurguladı.

Tütüncü, yeni yeşil alanlarla birlikte Park ve Bahçeler Müdürlüğü'nün 200'den fazla okulun, 150'den fazla caminin, resmi kurumların çevre düzenlemesini ve bakımını yaptığını ifade etti.

Kepez Belediyesi Başkan Yardımcısı Sebahat Adanır'ın da katıldığı kahvaltı programı, günün anısına fotoğraf çekilmesiyle sona erdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kepez Belediye Başkanı Tütüncü, Çalışanlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement