Keşan Belediyesi Yol Süpürme Makinası Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Keşan Belediyesi Yol Süpürme Makinası Aldı

Keşan Belediyesi Yol Süpürme Makinası Aldı
31.08.2013 08:44

Keşan Belediyesi makine parkını her geçen gün arttırıyor.

yeni alınan Yol Süpürme Makinası için 29 Ağustos 2013 Perşembe günü saat 12.45'te bir tanıtım toplantısı düzenlendi.

Keşan Belediye Başkanı mehmet Özcan, Temizlik İşleri Müdürü Mücahit Erdoğan ile Destek İşleri Müdürü Savaş Serbest'in katıldığı toplantıda bilgi veren Özcan, yol süpürme makinasını alarak hizmete soktuklarını belirterek "Büyük yol süpürme makinamız yol kenarına parkeden araçlar nedeniyle tam verimlilikle çalışmıyordu. Biz de bir anlamda elektrikli çöp süpürgesi gibi olan bu aleti alarak belediyemize kazandırdık. Sonbaharda bu aletlerimizde 4-5 tane daha almayı düşünüyoruz. Makinamız ilçemize hayırlı olsun" dedi.

Destek İşleri Müdürü Savaş Serbest'te makinanın 18 bin 999 art KDV fiyatı ile alındığını benzinle çalıştığını ve çok düşük benzin yaktığını dile getirdi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Keşan Belediyesi Yol Süpürme Makinası Aldı - Son Dakika


Advertisement