Kırklareli'nde muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram edildi.
Edirne Vakıflar Bölge Müdürlüğünce aşure geleneğini yaşatmak amacıyla İstasyon Caddesi'nde stant kuruldu.
Kırklareli Valisi Uğur Turan da standı ziyaret ederek vakıf yetkilileriyle bir araya geldi.
Daha sonra hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi.
İkrama vatandaşlar ilgi gösterirken, zaman zaman uzun kuyruk oluştu.
Son Dakika › Güncel › Kırklareli'nde Aşure İkramı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Sizin düşünceleriniz neler ?