Kızılcabölükspor'da Sedat Döndü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kızılcabölükspor'da Sedat Döndü

Kızılcabölükspor\'da Sedat Döndü
11.06.2017 13:11

SPOR Toto 3'üncü Lig temsilcilerinden Kızılcabölükspor'da geçen sezon Orhangazispor'a kiralık gönderilen orta saha oyuncusu Sedat Yahşi'nin yeni sezonda sarı kırmızılı formayı giyeceği açıklandı.

SPOR Toto 3'üncü Lig temsilcilerinden Kızılcabölükspor'da geçen sezon Orhangazispor'a kiralık gönderilen orta saha oyuncusu Sedat Yahşi'nin yeni sezonda sarı kırmızılı formayı giyeceği açıklandı. Denizli ekibinde 2 sezonda 64 karşılaşmada görev aldıktan sonra geçen sezon kiralanan 23 yaşındaki futbolcu, Orhangazispor'da 22 maçta 1 gol kaydetti. Yuvaya döndüğü için mutlu olduğunu dile getiren Sedat, "Elimden gelenin en iyisini yapıp, kulübüme faydalı olmak istiyorum" diye konuştu.

- Denizli

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kızılcabölükspor'da Sedat Döndü - Son Dakika


Advertisement